28.03.2013 Protokół z prac komisji do przeprowadzenia
konkursu na stanowisko KIEROWNIKA MIEJSKO – GMINNEGO OŚRODKA POMOCY
SPOŁECZNEJ W MIKOŁAJKACH czytaj więcej
27.03.2013 OGŁOSZENIE
Urząd Miasta i Gminy w Mikołajkach poszukuje pracownika do pracy sezonowej w
biurze Informacji Turystycznej. Czas zatrudnienia: 01.07 – 31.08. 2013 r.
I Wymagane kwalifikacje:
1) co najmniej wykształcenie średnie
2) bardzo dobra znajomość regionu
3) znajomość języka angielskiego i niemieckiego w stopniu komunikatywnym
4) obsługa komputera (znajomość pakietu Microsoft Office)
5) komunikatywność, dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność
II Dodatkowe wymagania:
1) wykształcenie turystyczne
2) doświadczenie w zakresie ruchu turystycznego, promocji
3) umiejętność sprawnej organizacji pracy
III Warunki zatrudnienia:
1) zatrudnienie na umowę zlecenie
2) warunki płacy i pracy do uzgodnienia
IV Oferty kandydatów powinny zawierać:
1) CV i list motywacyjny
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
3) dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
4) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
5) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do
celów rekrutacji
V Termin i miejsce składania aplikacji
Aplikacje będą przyjmowane do dnia 16 kwietnia 2013 r. do godz. 15-ej w
sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy w Mikołajkach, ul. Kolejowa 7.
Dokumenty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
06.03.2013
OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO KIEROWNIKA MIEJSKO – GMINNEGO OŚRODKA
POMOCY SPOŁECZNEJ W MIKOŁAJKACH Wymagania niezbędne: 1.
Wykształcenie wyższe oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
zgodnie z art.122 ust.1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.
U. z 2009 r. Nr 175, poz.1362 z późn. zm.), 2. 3-letni staż pracy w pomocy
społecznej [...] czytaj więcej
kwestionariusz
|