Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Gmina
Mikołajki, prowadzony jest na podstawie art. 14 ust.1 ustawy z dnia 25
października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz.
U. z 2012 r. poz. 406), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa
Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i
udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189)
Informacja o rejestrze instytucji kultury oraz sposobie
udostępniania danych w nim zawartych publikowane i udostępnianie są na podstawie
Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012
r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury
(Dz. U. z 2012 r., poz. 189):
1. Rejestr instytucji kultury jest prowadzony w postaci elektronicznej.
2. Niezależnie od prowadzonego rejestru, dla każdej instytucji kultury zakłada
się i prowadzi oddzielnie elektroniczną księgę rejestrową.
3. Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się z urzędu albo na wniosek dyrektora
instytucji kultury lub osoby przez niego upoważnionej.
4. Wniosek o dokonanie zmiany wpisu w rejestrze składa się w postaci papierowej,
w jednym egzemplarzu, albo w postaci elektronicznej w rozumieniu przepisów
ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565 ze. zm.).
5. Do wniosku dołącza się dokumenty stanowiące podstawę dokonania zmiany wpisu w
rejestrze.
6. Dane zawarte w rejestrze udostępnia się przez: otwarty dostęp do zawartości
rejestru, w tym publikację w Biuletynie Informacji Publicznej organizatora,
wydanie odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej.
7. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo
poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
8. Odpis z rejestru instytucji kultury może być pełny lub skrócony.
9. Odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w księdze rejestrowej.
10. Odpis skrócony zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w rejestrze.
11. Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania
wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje się
osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym
potwierdzeniem odbioru.
12. Odpis może być przesłany również w postaci dokumentu elektronicznego.
Rejestr
instytucji kultury - stan na dzień 05.04.2013
Księga rejestrowa Centrum
Kultury „Kłobuk” w Mikołajkach
Wzór
wniosku o wydanie odpisu z Rejestru instytucji kultury
|