Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołajki, ul. Kolejowa 7, 11-730
Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4219050, fax 087 4219099.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja
miejskiego terenu sportowo-rekreacyjnego w Mikołajkach etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac do wykonania obejmuje: -roboty pomiarowe i przygotowawcze -roboty
ziemne -boiska do siatkówki -odwodnienie boisk -plac zabaw -plaża piaszczysta
-nawierzchnie drogowe z kostki betonowej oraz płyt wielootworowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40-9,
45.23.31.40-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu
z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2
ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki wymienione w
art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 tejże ustawy: a) art. 22 ust. 1 pkt. 1 posiadać
uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień; b) art.22 ust.1 pkt.2 posiadać
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) art. 22 ust. 1 pkt. 3 - znajdować
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) art. 22 ust. 1 pkt. 4 - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
udziału w postępowaniu: a) Art.22.ust.1 pkt. 1 - prowadzą działalność
gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r.
o swobodzie działalności gospodarczej; - zapewnią aby czynności objęte
zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się
posiadaniem odpowiednich uprawnień budowlanych. b) Art. 22.ust. 1 pkt. 4 - nie
podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo
opisany w art. 24 u. p. z. p.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gosp., jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dział. gosp., wystawionego nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wykaz posiadanego
sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia: wykonawca powinien wykazać się
posiadanym sprzętem min: koparka - 1 szt, zagęszczarka - 1 szt, samochód do
przewozu materiałów - 1 szt b) Art. 22 ust.1 pkt. 4: wymagane dokumenty:
-aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacje z
Krajowego Rejestru Karnego- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert; - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki
określone w art. 22 ust. 1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 u. p.
z . p. c) W przypadku gdy wykonawca przewiduje zatrudnienie podwykonawców,
załącza wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich
czynności (zał. nr 7). Wartość prac zleconych podwykonawcom nie może
przekraczać 30 % ogólnej wartości robót. d)Wykonawca załącza porozumienie
wykonawców ustanawiające pełnomocnika do ich reprezentowania w przypadku kiedy
kilka podmiotów składa ofertę wspólnie. e) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa
odpowiednie dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7
kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie
warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich
może żądać zamawiający od wykonawcy. 4. Ponad dokumenty wymienione w punkcie 3
a-e, aby oferta nie była odrzucona wykonawca zobowiązany jest dołączyć: -
wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru , -
oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie
został wykluczony na podstawie artykułu 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z
dn. 29.01.2004 z późniejszymi zmianami - kalkulację ceny oferty- kosztorys
ofertowy sporządzony na podstawie zakresu zadań wykonawcy - oświadczenie o
zagospodarowaniu materiałów rozbiórkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przepisów o odpadach. 5.
Dokumenty i informacje mogą być przedstawione w formie oryginałów lub
kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę
uprawnioną do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. 6. Oferenci z
innych państw członkowskich mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające
polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego, tj. odpowiedniki zaświadczeń
z ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego, Okręgowej Izby
Inżynierów Budownictwa. 7. W przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę
wspólnie, do oferty należy załączyć komplet wymaganych dokumentów,
wystawionych indywidualnie na każdy z podmiotów oraz dokumenty, które muszą
być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich podmiotów
(pełnomocnictwo). 8. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym
terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w
postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie zgodnie z
art. 26 ust. 3 - Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolajki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki pok. 114.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób
umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym
lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 19.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul.
Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki pok. 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie
dotyczy