Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołajki, ul. Kolejowa 7, 11-730
Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4219050, fax 087 4219099.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolajki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie
dokumentacji technicznej rozbudowy i modernizacji stacji uzdatniania wody dla
miasta Mikołajki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania o nazwie: Wykonanie dokumentacji
technicznej rozbudowy i modernizacji stacji uzdatniania wody dla miasta
Mikołajki. 1. Opis przedmiotu zamówienia : a) projekt rozbudowy obiektów
technologicznych oraz dobór technologii stacji uzdatniania wody w celu uzyskania
docelowo ok. 3000 m3 wody uzdatnionej na dobę przy maksymalnym obciążeniu
godzinowym 300m3/h. Woda uzdatniona ma spełniać wymagania sanitarne stawiane
wodzie do picia. b) Ciąg zagospodarowania i odprowadzenia popłuczyn z procesów
technologicznych uzdatniania wody. c) Zaopatrzenia w energię elektryczną dla
potrzeb ujęcia wody, stacji uzdatniania oraz potrzeb zaplecza; d) Budynek
socjalno administracyjny dla pracowników wodociągu oraz z pomieszczeniami
biurowymi dla zarządu i administracji, archiwum na dokumenty spółki, magazyn
materiałów drobnych. e) Garaż na ciągnik i 2 samochody. f) Plac składowy
materiałów budowlanych; g) Ogrodzenie terenu stacji uzdatniania wody z
zachowaniem stref ochronnych. Zamówienie obejmuje wykonanie prac zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004 r. w sprawie: 1)
badania geotechniczne podłoża - 5 egz., 2) projekt budowlany - 5 egz., 3)
projekt wykonawczy - 5 egz., 4) projekt wykonawczy dla każdej innej występującej
branży - 5 egz., 5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 5 egz.,
6) kosztorys inwestorski - 2 egz., 7) kosztorys ofertowy do celów przetargowych
- 5 egz., 8) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniający specyfikę
obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych - 5 egz., 9)
materiały niezbędne do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody
na realizację przedsięwzięcia, 10) uzyskanie decyzji o środowiskowych
uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 11) uzyskanie decyzji o
ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, 12) Całość opracowania w
formie elektronicznej- pliki PDF. 13) uzyskanie pozwolenia na budowę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
28.02.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium może być wniesione w
następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych; gwarancjach
bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109 poz. 1158
z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek
bankowy wskazany przez zamawiającego. 1. Warunkiem udziału w przetargu jest
wniesienie wadium do dnia 28 września 2007 r. do godz.12.00 w wysokości 2
500,- zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł) przelewem na rachunek bankowy
Urzędu Miasta i Gminy w Mikołajkach: BS Mikołajki Nr 49 9350 0001 0000 0329
2076 0006 z dopiskiem: Wykonanie dokumentacji technicznej rozbudowy i
modernizacji stacji uzdatniania wody dla miasta Mikołajki - Datą wniesienia
wadium jest data uznania wskazanego rachunku bankowego. 2. Wadium wnoszone w
poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4
lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.), - należy złożyć w
kasie UMiG Mikołajki do dnia 28 września 2007 r. do godz.12 00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z
ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2
ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki wymienione w
art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 2 tejże ustawy: 1. posiadać uprawnienia do wykonania
określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień; 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania
zamówienia: a) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu
obsadzenia stanowisk: - co najmniej 3 osoby kadry technicznej do wykonywania
funkcji projektant, posiadające uprawnienia do projektowania w specjalności
sanitarnej, elektrycznej i konstrukcyjnej, wykształcenie wyższe lub średnie
techniczne, o minimalnym doświadczeniu zawodowym - 5 lat całkowite
doświadczenie, w tym 3 lata dla podobnych projektów; Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten
warunek b) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem
wszczęcia postępowania po udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie jako główny wykonawca lub
podwykonawca wykonał (przekazał zamawiającym minimum 2 projekty budowlane, na
budowę lub rozbudowę stacji uzdatniania wody. Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek.
3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
obejmującej przedmiot zamówienia. 4. Każdy wykonawca przystępujący do
postępowania powinien złożyć oświadczenie , ze w myśl art. 22 ust. 1 ustawy: -
posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał
techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; -
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie
publicznenależy dołączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo
równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego
kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9
ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania
ofert; - aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu
podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert; - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z danymi na
temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres
wykonywanych przez nich czynności - dołączyć kserokopie uprawnień i
zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; -
wykaz wykonywanych w ciągu trzech ostatnich lat zamówień publicznych
odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością usługom projektowym
stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i
odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały
wykonane należycie: - wykaz wszystkich podwykonawców i zakresu powierzonych im
części zamówienia wraz z oświadczeniem o gotowości do współpracy przy
realizacji zamówienia; - kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia
potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot
zamówienia Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty, wystawione w kraju, w
którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio.
Oferenci z innych państw członkowskich mogą składać dokumenty równoważne
odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, tj.
odpowiedniki zaświadczeń z ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu
Skarbowego, Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający wezwie
wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia
tych dokumentów w określonym terminie. Dokumenty i informacje mogą być
przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotów
występujących wspólnie. W przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę
wspólnie, do oferty należy załączyć komplet wymaganych dokumentów,
wystawionych indywidualnie na każdy z podmiotów oraz dokumenty, które muszą
być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich podmiotów
(pełnomocnictwo)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolajki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy 11-730 Mikołajki ul.Kolejowa 7 pok.112.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób
umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym
lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 28.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 11-730
Mikolajki ul. Kolejowa 7 pok.102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: RPO lub SPO
ROLNE