Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołajki, ul. Kolejowa 7, 11-730
Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4219050, fax 087 4219099.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.mikolajki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku
świetlicy w m. Faszcze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac do wykonania obejmuje roboty remontowe w zakresie: -remont pokrycia
dachu, -ocieplenie budynku, -wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, -kominek i
podciągi, -malowanie wewnętrzne, -prace adaptacyjne pomieszczeń na sanitariaty,
-izolacja murów fundamentowych, -roboty elektryczne, -roboty sanitarne;
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z kosztorysem ofertowym na podstawie
załączonego przedmiaru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium może być wniesione w
następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych; gwarancjach
bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109 poz. 1158
z późn. zm.) 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium do dnia
06.08.2008 r. do godz. 10 00 w wysokości 4 000,00- zł (słownie: cztery tysiące
złotych) przelewem na konto Urzędu Miasta i Gminy w Mikołajkach: BS Mikołajki
Nr 49 9350 0001 0000 0329 2076 0006 z dopiskiem: Oferta na wykonanie remontu
budynku świetlicy w m. Faszcze Datą wniesienia wadium jest data uznania
wskazanego rachunku bankowego. 2. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych;
gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych
przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia
9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr
109 poz. 1158 z późn. zm.), - należy złożyć w kasie UMiG Mikołajki do dnia
06.08.2008r. do godz.1000 3. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom niezwłocznie,
jeżeli: - upłynął termin związania z ofertą, - Zamawiający unieważnił
przetarg, - zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania
umowy. 4. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: - który
wycofał ofertę przed terminem składania ofert, - który został wykluczony z
postępowania, - którego oferta została odrzucona. 5. Wykonawca, którego oferta
została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: -
odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł
wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało
się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu
z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2
ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki wymienione w
art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 tejże ustawy: a) art. 22 ust. 1 pkt. 1 posiadać
uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień; b) art.22 ust.1 pkt.2 posiadać
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) art. 22 ust. 1 pkt. 3 - znajdować
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) art. 22 ust. 1 pkt. 4 - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
udziału w postępowaniu: a) Art.22.ust.1 pkt. 1 - prowadzą działalność
gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r.
o swobodzie działalności gospodarczej; - zapewnią aby czynności objęte
zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się
posiadaniem odpowiednich uprawnień budowlanych. b) Art. 22 ust.1 pkt. 2: -
wykonali należycie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 2 zamówienia z
zakresu budowy i remontu budynków zbliżonych do opisanego w zamówieniu na
wartość nie mniejszą niż 150 000 zł,- każde, dla każdego w charakterze
głównego wykonawcy, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym
okresie, c) Art. 22 ust. 1 pkt. 3: - posiadają środki finansowe na podstawowym
rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wys. min. 50 tys. zł; - są
ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gosp. na kwotę min. 50 tys. zł; d) Art. 22.ust. 1 pkt. 4 - nie podlegają
wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art.
24 u. p. z. p.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Art. 22 ust. 1 pkt. 1 wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp.,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
dział. gosp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert; b) Art. 22 .ust.1 pkt. 2 wymagane dokumenty: - wykaz
zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat z zakresu budowy i remontu
budynków z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami
potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokół
odbioru, referencje), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w
tym okresie, (załącznik nr 6) c) Art. 22 ust.1 pkt. 3: wymagane dokumenty: -
informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bank.
potwierdzająca wys. posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert na kwotę min. 50 tys. zł; - polisa lub inny dokument
ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50
tys. zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gosp. Dopuszcza się załączenie promesy polisy lub promesy innego dokumentu
ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpow.
cyw. w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ
kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania
umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu; d) Art. 22 ust.1 pkt.
4: wymagane dokumenty: -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu
Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualna
informacje z Krajowego Rejestru Karnego- wystawioną nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie, że Wykonawca
spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie został wykluczony na
podstawie art. 24 u. p. z . p. c) W przypadku gdy wykonawca przewiduje
zatrudnienie podwykonawców, załącza wykaz osób i podmiotów (podwykonawców),
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 7). Wartość prac zleconych
podwykonawcom nie może przekraczać 30 % ogólnej wartości robót. d)Wykonawca
załącza porozumienie wykonawców ustanawiające pełnomocnika do ich
reprezentowania w przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie. e)
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej składa odpowiednie dokumenty zgodnie z § 2
rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów
dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
4. Ponad dokumenty wymienione w punkcie 3 a-e, aby oferta nie była odrzucona
wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - wypełniony i podpisany formularz
ofertowy wg załączonego wzoru , - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki
określone w art. 22 ust. 1 i nie został wykluczony na podstawie artykułu 24
ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29.01.2004 z późniejszymi zmianami -
kalkulację ceny oferty- kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie zakresu
zadań wykonawcy - oświadczenie o zagospodarowaniu materiałów rozbiórkowych
zgodnie z obowiązującymi przepisami o utrzymaniu czystości i porządku w
gminach i przepisów o odpadach. 5. Dokumenty i informacje mogą być
przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotów
występujących wspólnie. 6. Oferenci z innych państw członkowskich mogą składać
dokumenty równoważne odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez
zamawiającego, tj. odpowiedniki zaświadczeń z ZUS-u, Krajowego Rejestru
Karnego, Urzędu Skarbowego, Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. W
przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy
załączyć komplet wymaganych dokumentów, wystawionych indywidualnie na każdy z
podmiotów oraz dokumenty, które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania wszystkich podmiotów (pełnomocnictwo). 8. Zamawiający wezwie
wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia
tych dokumentów w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 3 - Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolajki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki pok. 114.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób
umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym
lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 08.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul.
Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki pok. 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie
dotyczy