Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołajki, ul. Kolejowa 7, 11-730
Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4219050, fax 087 4219099.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolajki.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot.
dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie
dokumentacji technicznej rozbudowy i remontu drogi krajowej nr 16 na odcinkach:
od km ok. 215+100 do km ok. 217 + 620 w msc. Baranowo, od km ok. 235 +370 do km
ok. 241 + 600 na odcinku Woźnice - Olszewo oraz w msc. Olszewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie dokumentacji technicznej rozbudowy i remontu drogi krajowej nr 16 na
odcinkach: od km ok. 215+100 do km ok. 217 + 620 w msc. Baranowo, od km ok. 235
+370 do km ok. 241 + 600 na odcinku Woźnice - Olszewo oraz w msc. Olszewo.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość
części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
15.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium może być wniesione w
następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych; gwarancjach
bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109 poz. 1158
z późn. zm.) 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium do dnia
29.07.2008 r. do godz. 10 00 w wysokości: Zadanie nr 1: 5 000,00- zł (słownie:
pięć tysięcy złotych) Zadanie nr 2: 5 000,00- zł (słownie: pięć tysięcy
złotych) Zadanie nr 3: 5 000,00- zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przelewem
na konto Urzędu Miasta i Gminy w Mikołajkach: BS Mikołajki Nr 49 9350 0001
0000 0329 2076 0006 z dopiskiem: Oferta na wykonanie dokumentacji technicznej
rozbudowy i remontu drogi krajowej nr 16 na odcinkach: od km ok. 215+100 do km
ok. 217 + 620 w msc. Baranowo, od km ok. 235 +370 do km ok. 241 + 600 na
odcinku Woźnice - Olszewo oraz w msc. Olszewo. Zadanie nr Datą wniesienia
wadium jest data uznania wskazanego rachunku bankowego. 2. Wadium wnoszone w
poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4
lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.), - należy złożyć w
kasie UMiG Mikołajki do dnia 29.07.2008r. do godz.1000 3. Wadium zostanie
zwrócone Wykonawcom niezwłocznie, jeżeli: - upłynął termin związania z ofertą,
- Zamawiający unieważnił przetarg, - zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie
należytego wykonania umowy. 4. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na
wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed terminem składania ofert, -
który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 5.
Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego
w przypadkach gdy: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w
ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -
zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu
z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2
ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki wymienione w
art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 tejże ustawy: a) art. 22 ust. 1 pkt. 1 posiadać
uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień; b) art.22 ust.1 pkt.2 posiadać
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - mają do dyspozycji odpowiednio
wykwalifikowany personel w celu obsadzenia stanowiska głównego projektanta,
który kierował realizacją min. 2 podobnych opracowań - przez co należy
rozumieć dokumentację projektową wykonaną do przebudowy dróg krajowych,
wojewódzkich lub powiatowych o parametrach nie mniejszych niż droga objęta
niniejszym zamówieniem. Główny projektant będzie osobą wskazaną w Umowie,
upoważnioną w imieniu Wykonawcy do zarządzania realizacją Umowy i do
bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy
warunek. c) art. 22 ust. 1 pkt. 3 - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) art. 22 ust. 1 pkt. 4 - nie
podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Art.22.ust.1
pkt. 1 - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach
ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej; -
zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod
nadzorem osób legitymujących się posiadaniem odpowiednich uprawnień
projektowych, drogowych. b) Art. 22 ust.1 pkt. 2: - wykonali należycie w ciągu
ostatnich pięciu lat co najmniej 2 dokumentacje projektowe w zakresie
przebudowy dróg krajowych, wojewódzkich lub powiatowych o parametrach nie
mniejszych niż droga objęta niniejszym zamówieniem, a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- w tym okresie, c) Art. 22.ust. 1 pkt. 4 - nie
podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo
opisany w art. 24 u. p. z. p.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Art. 22 ust. 1 pkt. 1 wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp.,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
dział. gosp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert; wymagane dokumenty: wykaz kluczowego personelu przewidzianego
do realizacji zamówienia wraz z odpisem uprawnień w wymaganych specjalnościach
oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (Załącznik nr
4) b) art.22 ust.1 pkt.2 - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat
dokumentacji projektowych w zakresie przebudowy dróg krajowych, wojewódzkich
lub powiatowych o parametrach nie mniejszych niż droga objęta niniejszym
zamówieniem, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym
okresie, (załącznik nr 5) b) Art. 22 ust.1 pkt. 4: wymagane dokumenty:
-aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacje z
Krajowego Rejestru Karnego- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert; - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki
określone w art. 22 ust. 1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 u. p.
z . p. c) W przypadku gdy wykonawca przewiduje zatrudnienie podwykonawców,
załącza wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich
czynności (zał. nr 7). Wartość prac zleconych podwykonawcom nie może
przekraczać 30 % ogólnej wartości robót. d)Wykonawca załącza porozumienie
wykonawców ustanawiające pełnomocnika do ich reprezentowania w przypadku kiedy
kilka podmiotów składa ofertę wspólnie. e) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa
odpowiednie dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7
kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie
warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich
może żądać zamawiający od wykonawcy. 4. Ponad dokumenty wymienione w punkcie 3
a-e, aby oferta nie była odrzucona wykonawca zobowiązany jest dołączyć: -
wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru , -
oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie
został wykluczony na podstawie artykułu 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z
dn. 29.01.2004 z późniejszymi zmianami - kalkulację ceny oferty- kosztorys
ofertowy sporządzony na podstawie zakresu zadań wykonawcy - oświadczenie o
zagospodarowaniu materiałów rozbiórkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przepisów o odpadach. 5.
Dokumenty i informacje mogą być przedstawione w formie oryginałów lub
kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę
uprawnioną do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. 6. Oferenci z
innych państw członkowskich mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające
polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego, tj. odpowiedniki zaświadczeń
z ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego, Okręgowej Izby
Inżynierów Budownictwa. 7. W przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę
wspólnie, do oferty należy załączyć komplet wymaganych dokumentów,
wystawionych indywidualnie na każdy z podmiotów oraz dokumenty, które muszą
być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich podmiotów
(pełnomocnictwo). 8. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym
terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w
postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie zgodnie z
art. 26 ust. 3 - Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolajki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki pok.114.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób
umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym
lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 29.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul.
Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki pok. 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa drogi krajowej nr 16 na odcinku od
km ok. 216+400 do km ok. 217+620 w msc. Baranowo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1 Tabela wymaganych opracowań projektowych Rozbudowa drogi krajowej nr
16 na odcinku od km ok. 216+400 do km ok. 217+620 w msc. Baranowo A L.p.
Rodzaj opracowania ilość j.m. A B C D 1 Mapa do celów projektowych - DOSTARCZY
ZAMAWIAJĄCY 1 egz. 2 Projekt budowlany 6 egz. 3 Wszystkie niezbędne materiały
do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach 6 egz. 4 Raport o
oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko wymagany do uzyskania
decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach /jeżeli w postępowaniu o wydanie
przedmiotowej decyzji okaże się konieczny/ 6 egz. 5 Wszystkie niezbędne
materiały do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi /decyzji
inwestycji celu publicznego 6 egz. 6 Wszystkie niezbędne materiały do
uzyskania pozwolenia na budowę 6 egz. 7 Dokumentacja formalno-prawna związana
z czasowym korzystaniem z nieruchomości 6 egz. 8 Pełna dokumentacja
geodezyjno-prawna niezbędna do nabycia nieruchomości 6 egz. 9 Projekt
wykonawczy 6 egz. 10 Kosztorys inwestorski w układzie specyfikacyjnym 1 egz.
11 Przedmiar robót i kosztorys ofertowy w układzie specyfikacyjnym 6 egz. 12
Szczegółowe Specyfikacje Techniczne 6 egz. 13 Projekt stałej oraz czasowej
organizacji ruchu 6 egz. 14 Projekt budowlany i wykonawczy przebudowy
przepustów wraz z pozwoleniami wodnoprawnymi i badaniami geotechncznymi (2
przepusty*) 6 kpl. 15 Określenie nośności nawierzchni metodą ugięć
ugięciomierzem belkowym Benkelmana 6 egz. 16 Badania konstrukcji istniejącej
nawierzchni i własności warstw bitumicznych 6 egz. 17 Badania geotechniczne
podłoża gruntowego 6 egz. 18 Wersja elektroniczna dokumentacji 1 CD.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozbudowa drogi krajowej nr 16 na odcinku od
km ok. 238+500 do km ok. 240+080. w msc. Olszewo..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 2 Tabela wymaganych opracowań projektowych Rozbudowa drogi krajowej nr
16 na odcinku od km ok. 238+500 do km ok. 240+080. w msc. Olszewo. A L.p.
Rodzaj opracowania ilość j.m. A B C D 1 Mapa do celów projektowych - DOSTARCZY
ZAMAWIAJĄCY 1 egz. 2 Projekt budowlany 6 egz. 3 Wszystkie niezbędne materiały
do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach 6 egz. 4 Raport o
oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko wymagany do uzyskania
decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach /jeżeli w postępowaniu o wydanie
przedmiotowej decyzji okaże się konieczny/ 6 egz. 5 Wszystkie niezbędne
materiały do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi/decyzji
inwestycji celu publicznego 6 egz. 6 Wszystkie niezbędne materiały do
uzyskania pozwolenia na budowę 6 egz. 7 Projekt wykonawczy 6 egz. 8 Kosztorys
inwestorski w układzie specyfikacyjnym 1 egz. 9 Przedmiar robót i kosztorys
ofertowy w układzie specyfikacyjnym 6 egz. 10 Szczegółowe Specyfikacje
Techniczne 6 egz. 11 Projekt stałej oraz czasowej organizacji ruchu 6 egz. 12
Określenie nośności nawierzchni metodą ugięć ugięciomierzem belkowym
Benkelmana 6 egz. 13 Badania konstrukcji istniejącej nawierzchni i własności
warstw bitumicznych 6 egz. 14 Badania geotechniczne podłoża gruntowego 6 egz.
15 Wersja elektroniczna dokumentacji 1 CD.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi krajowej nr 16 na odcinkach: a)
Od km ok. 215+100 do km ok. 216+400 - gr. gminy - Baranowo - 1, 3 km b) Od km
ok. 235+370 do km ok. 238 + 500 - km - Olszewo - 3,13 km c) Od km ok. 240 +080
do km ok. 241 + 600 - Olszewo - gr. gminy - 1, 52 km.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 3. Tabela wymaganych opracowań projektowych Remont drogi krajowej nr
16 na odcinkach: a) Od km ok. 215+100 do km ok. 216+400 - gr. gminy - Baranowo
- 1, 3 km b) Od km ok. 235+370 do km ok. 238 + 500 - km - Olszewo - 3,13 km c)
Od km ok. 240 +080 do km ok. 241 + 600 - Olszewo - gr. gminy - 1, 52 km A L.p.
Rodzaj opracowania ilość j.m. A B C D 1 Mapa do celów projektowych - DOSTARCZY
ZAMAWIAJĄCY 1 egz. 2 Wszystkie niezbędne materiały do uzyskania decyzji o
środowiskowych uwarunkowaniach 6 egz. 3 Raport o oddziaływaniu planowanego
przedsięwzięcia na środowisko wymagany do uzyskania decyzji o środowiskowych
uwarunkowaniach /jeżeli w postępowaniu o wydanie przedmiotowej decyzji okaże
się konieczny/ 6 egz. 4 Wszystkie niezbędne materiały do prawidłowego
zgłoszenia robot 6 egz. 5 Projekt wykonawczy 6 egz. 6 Kosztorys inwestorski w
układzie specyfikacyjnym 1 egz. 7 Przedmiar robót i kosztorys ofertowy w
układzie specyfikacyjnym 6 egz. 8 Szczegółowe Specyfikacje Techniczne 6 egz. 9
Projekt stałej oraz czasowej organizacji ruchu 6 egz. 10 Określenie nośności
nawierzchni metodą ugięć ugięciomierzem belkowym Benkelmana 6 egz. 11 Badania
konstrukcji istniejącej nawierzchni i własności warstw bitumicznych 6 egz. 12
Badania geotechniczne podłoża gruntowego 6 egz. 13 Wersja elektroniczna
dokumentacji 1 CD.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.