Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołajki, ul. Kolejowa 7, 11-730
Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4219050, fax 087 4219099.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolajki.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot.
dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul.
Dybowskiej wraz z przyległym parkingiem - obiektów położonych w miejscowości
Mikołajki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac do wykonania obejmuje: - roboty pomiarowe i przygotowawcze - roboty
ziemne - podbudowa - krawężniki i obrzeża - nawierzchnia - roboty dodatkowe -
roboty wykończeniowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2,
45.23.31.23-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium może być wniesione w
następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych; gwarancjach
bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109 poz. 1158
z późn. zm.) 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium do dnia
20.08.2008 r. do godz. 10 00 w wysokości 2000,00- zł (słownie: dwa tysiące
złotych) przelewem na konto Urzędu Miasta i Gminy w Mikołajkach: BS Mikołajki
Nr 49 9350 0001 0000 0329 2076 0006 z dopiskiem: Oferta na remont ul.
Dybowskiej wraz z przyległym parkingiem w miejscowości Mikołajki. Datą
wniesienia wadium jest data uznania wskazanego rachunku bankowego. 2. Wadium
wnoszone w poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych; gwarancjach
ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.), -
należy złożyć w kasie UMiG Mikołajki do dnia 22.07.2008r. do godz.1230 3.
Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom niezwłocznie, jeżeli: - upłynął termin
związania z ofertą, - Zamawiający unieważnił przetarg, - zawarto umowę i
wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 4. Zamawiający zwróci
wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed
terminem składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego
oferta została odrzucona. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci
wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: - odmówi podpisania umowy na
warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy,.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: . Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu
z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2
ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki wymienione w
art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 tejże ustawy: a) art. 22 ust. 1 pkt. 1 posiadać
uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień; b) art.22 ust.1 pkt.2 posiadać
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) art. 22 ust. 1 pkt. 3 - znajdować
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) art. 22 ust. 1 pkt. 4 - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
udziału w postępowaniu: a) Art.22.ust.1 pkt. 1 - prowadzą działalność
gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r.
o swobodzie działalności gospodarczej; - zapewnią aby czynności objęte
zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się
posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach:
drogowej; b) Art. 22 ust.1 pkt. 2: - wykonali należycie w ciągu ostatnich
pięciu lat co najmniej 2 zamówienia z zakresu budowy i remontu dróg zbliżonym
do opisanego w zamówieniu na wartość nie mniejszą niż 100 000 zł,- każde, dla
każdego w charakterze głównego wykonawcy, a jeśli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- w tym okresie, c) Art. 22 ust. 1 pkt. 3: -
posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność
kredytową w wys. min. 50 tys. zł; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gosp. na kwotę min. 50 tys. zł;
d) Art. 22.ust. 1 pkt. 4 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24 u. p. z. p.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Art. 22 ust. 1 pkt. 1 wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp.,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
dział. gosp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert; - wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji
zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach
oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; (załącznik
nr 5) - wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia:
wykonawca powinien wykazać się posiadanym sprzętem min: koparka - 1 szt,
zagęszczarka - 1 szt, samochód do przewozu materiałów - 1 szt, równiarka
drogowa - 1 szt b) Art. 22 .ust.1 pkt. 2 wymagane dokumenty: - wykaz
zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat z zakresu budowy i remontu dróg z
określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że
roboty te zostały wykonane należycie (np. protokół odbioru, referencje), a
jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, (załącznik
nr 6) c) Art. 22 ust.1 pkt. 3: wymagane dokumenty: - informacja banku, w
którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bank. potwierdzająca wys.
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na kwotę
min. 50 tys. zł; - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 50 tys. zł od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gosp. Dopuszcza się załączenie
promesy polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że
Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpow. cyw. w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że
wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek
przedstawienia stosownego dokumentu; d) Art. 22 ust.1 pkt. 4: wymagane
dokumenty: -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego
oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacje z
Krajowego Rejestru Karnego- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert; - dokument potwierdzający wniesienie wadium;
- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie
został wykluczony na podstawie art. 24 u. p. z . p. d) W przypadku gdy
wykonawca przewiduje zatrudnienie podwykonawców, załącza wykaz osób i
podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 7).
Wartość prac zleconych podwykonawcom nie może przekraczać 30 % ogólnej
wartości robót. e)Wykonawca załącza porozumienie wykonawców ustanawiające
pełnomocnika do ich reprezentowania w przypadku kiedy kilka podmiotów składa
ofertę wspólnie. f) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa odpowiednie dokumenty zgodnie z § 2
rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów
dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3. Ponad dokumenty wymienione w punkcie 3 a-f, aby oferta nie była odrzucona
wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - wypełniony i podpisany formularz
ofertowy wg załączonego wzoru , - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki
określone w art. 22 ust. 1 i nie został wykluczony na podstawie artykułu 24
ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29.01.2004 z późniejszymi zmianami -
kalkulację ceny oferty- kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie zakresu
zadań wykonawcy - oświadczenie o zagospodarowaniu materiałów rozbiórkowych
zgodnie z obowiązującymi przepisami o utrzymaniu czystości i porządku w
gminach i przepisów o odpadach. 4. Dokumenty i informacje mogą być
przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotów
występujących wspólnie. 5. Oferenci z innych państw członkowskich mogą składać
dokumenty równoważne odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez
zamawiającego, tj. odpowiedniki zaświadczeń z ZUS-u, Krajowego Rejestru
Karnego, Urzędu Skarbowego, Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. W
przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy
załączyć komplet wymaganych dokumentów, wystawionych indywidualnie na każdy z
podmiotów oraz dokumenty, które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania wszystkich podmiotów (pełnomocnictwo). 7. Zamawiający wezwie
wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia
tych dokumentów w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 3 - Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolajki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki pok. 114.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób
umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym
lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 20.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul.
Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki pok. 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie
dotyczy