Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołajki, ul. Kolejowa 7, 11-730
Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4219050, fax 087 4219099.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mikolajki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów
do Szkól Podstawowych i Gimnazjum Publicznego w Mikołajkach i Baranowie w
okresie do 01 września 2008r do 19 czerwca 2009r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dowożenie uczniów do Szkól Podstawowych i Gimnazjum Publicznego w Mikołajkach i
Baranowie w okresie do 01 września 2008r do 19 czerwca 2009r Całość prac
objętych zamówieniem została podzielona na trzy zadania. Zadanie nr 1: Trasa nr
1 relacji: Mikołajki - Zełwągi - Mikołajki Dwa kursy dziennie tj: 1 dowóz + 1
odwóz, łączna ilość kilometrów dziennie: 28 km. Zadanie nr 2: Trasa nr 2
relacji: Sady - Lubiewo - Nowe Sady - Cimowo - Stawek - Mikołajki Dwa kursy
dziennie tj: 1 dowóz + 1 odwóz, łączna ilość kilometrów dziennie: 40 km. Zadanie
nr 3: Trasa nr 3 relacji: Jora Kolonia - Jora Wielka - Cudnochy - Faszcze -
Małaszewo - Baranowo - Inulec - Śmietki - Baranowo Dwa kursy dziennie tj: 1
dowóz + 1 odwóz, łączna ilość kilometrów dziennie: 104 km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9,
60.11.31.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość
części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
19.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu
z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2
ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki wymienione w
art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 tejże ustawy: a) art. 22 ust. 1 pkt. 1 posiadać
uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień; b) art.22 ust.1 pkt.2 posiadać
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) art. 22 ust. 1 pkt. 3 - znajdować
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) art. 22 ust. 1 pkt. 4 - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
udziału w postępowaniu: a) Art.22.ust.1 pkt. 1 - prowadzą działalność
gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r.
o swobodzie działalności gospodarczej; b) art.22 ust.1 pkt.2 - zapewnią aby
czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio przez kierowców
posiadających doświadczenie i uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia
- autobus powinien być sprawny technicznie, posiadać wszelkie wymagane
przepisami prawa badania techniczne - autobus powinien posiadać minimum 40
miejsc siedzących c) Art. 22.ust. 1 pkt. 4 - nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24 u. p. z.
p.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Art. 22 ust. 1 pkt. 1 wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp.,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
dział. gosp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert; - licencja na wykonywanie transportu drogowego b) art.22
ust.1 pkt.2 - aktualne prawo jazdy osób, które będą kierowały autobusami -
aktualny dowód rejestracyjny autobusu c) Art. 22 ust.1 pkt. 4: wymagane
dokumenty: -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego
oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z
Krajowego Rejestru Karnego- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert; - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki
określone w art. 22 ust. 1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 u. p.
z . p. d) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa odpowiednie dokumenty zgodnie z § 2
rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów
dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
4. Ponad dokumenty wymienione w punkcie 3 a-d, aby oferta nie była odrzucona
wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - wypełniony i podpisany formularz
ofertowy wg załączonego wzoru , - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki
określone w art. 22 ust. 1 i nie został wykluczony na podstawie artykułu 24
ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29.01.2004 z późniejszymi zmianami 5.
Dokumenty i informacje mogą być przedstawione w formie oryginałów lub
kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę
uprawnioną do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. 6. Oferenci z
innych państw członkowskich mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające
polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego, tj. odpowiedniki zaświadczeń
z ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego, Okręgowej Izby
Inżynierów Budownictwa. 7. W przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę
wspólnie, do oferty należy załączyć komplet wymaganych dokumentów,
wystawionych indywidualnie na każdy z podmiotów oraz dokumenty, które muszą
być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich podmiotów
(pełnomocnictwo). 8. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym
terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w
postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie zgodnie z
art. 26 ust. 3 - Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolajki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki pok. 114.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób
umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym
lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 08.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul.
Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Trasa nr 1 relacji: Mikołajki
- Zełwągi - Mikołajki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Trasa nr 1 relacji: Mikołajki - Zełwągi - Mikołajki Dwa kursy dziennie tj: 1
dowóz + 1 odwóz, łączna ilość kilometrów dziennie: 28 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Trasa nr 2 relacji: Sady -
Lubiewo - Nowe Sady - Cimowo - Stawek - Mikołajki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 2: Trasa nr 2 relacji: Sady - Lubiewo - Nowe Sady - Cimowo - Stawek
- Mikołajki Dwa kursy dziennie tj: 1 dowóz + 1 odwóz, łączna ilość kilometrów
dziennie: 40 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Trasa nr 3 relacji: Jora
Kolonia - Jora Wielka - Cudnochy - Faszcze - Małaszewo - Baranowo - Inulec -
Śmietki - Baranowo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 3: Trasa nr 3 relacji: Jora Kolonia - Jora Wielka - Cudnochy -
Faszcze - Małaszewo - Baranowo - Inulec - Śmietki - Baranowo Dwa kursy
dziennie tj: 1 dowóz + 1 odwóz, łączna ilość kilometrów dziennie: 104 km..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.11.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.