Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołajki, ul. Kolejowa 7, 11-730
Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4219050, fax 087 4219099.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.mikolajki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie
ogrodzenia panelowego celem zagospodarowania Cmentarza Komunalnego w
Mikołajkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac do wykonania obejmuje roboty budowlane w zakresie: -696 mb
ogrodzenia panelowego, -5 szt. bram wjazdowych z furtkami -ręczne roboty ziemne,
-roboty betonowe, -montaż ogrodzenia, -montaż bram z furtkami, Minimalne
parametry techniczne jakim mają odpowiadać zastosowane materiały oraz
technologia montażu ogrodzenia: Ogrodzenie panelowe o wysokości minimalnej 1,5 m
zgrzewane z pojedynczych drutów pionowych i poziomych o minimalnej średnicy 5 mm
w minimalnym rozstawie 50 mm x 200 mm. Wykonawca dobierze odpowiedni rozstaw
drutów pionowych, poziomych i szerokość panela tak by zapewnić ogrodzeniu
sztywność i stabilność. Szerokość każdego panela musi być stała. Panele należy
zamocować obejmami montażowymi do słupków profilowanych. Słupki ogrodzeniowe
należy wykonać z kształtownika stalowego prostokątnego o minimalnych wymiarach
60 mm x 40 mm x 2 mm. Każdy słupek musi posiadać zamknięcie profilu od góry z
mrozoodpornego tworzywa sztucznego. Wysokość słupka należy dopasować do
wysokości paneli ogrodzeniowych. Słupki zabetonować w ziemi na głębokości
minimum 1,2 m. Bramy i furtki w komponować w ogrodzenie dobierając materiały
analogiczne do zastosowanego ogrodzenia panelowego. Bramy wjazdowe dwuskrzydłowe
z przylegającymi9 furtkami. Minimalna szerokość bram z furtkami wynosi 6,0 m.
Całość ogrodzenia należy zabezpieczyć przed korozją poprzez cynkowanie ogniowe
oraz malowanie proszkowe. Kolor ogrodzenia zamawiający dobierze z palety kolorów
dostawcy ogrodzenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.41.31.00-1, 28.12.33.00-6,
45.34.20.00-6, 45.42.11.48-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium może być wniesione w
następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych; gwarancjach
bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109 poz. 1158
z późn. zm.) 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium do dnia
26.08.2008 r. do godz. 10 00 w wysokości 2 000,00- zł (słownie: dwa tysiące
złotych) przelewem na konto Urzędu Miasta i Gminy w Mikołajkach: BS Mikołajki
Nr 49 9350 0001 0000 0329 2076 0006 z dopiskiem: Oferta na wykonanie
ogrodzenia panelowego celem zagospodarowania Cmentarza Komunalnego w
Mikołajkach. 1) Datą wniesienia wadium jest data uznania wskazanego rachunku
bankowego. 2. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn.
zm.), - należy złożyć w kasie UMiG Mikołajki do dnia 26.08.2008r. do godz.1000
3. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom niezwłocznie, jeżeli: - upłynął termin
związania z ofertą, - Zamawiający unieważnił przetarg, - zawarto umowę i
wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 4. Zamawiający zwróci
wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed
terminem składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego
oferta została odrzucona. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci
wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: - odmówi podpisania umowy na
warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy,.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu
z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2
ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki wymienione w
art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 tejże ustawy: a) art. 22 ust. 1 pkt. 1 posiadać
uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień; b) art.22 ust.1 pkt.2 posiadać
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) art. 22 ust. 1 pkt. 3 - znajdować
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) art. 22 ust. 1 pkt. 4 - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
udziału w postępowaniu: a) Art.22.ust.1 pkt. 1 - prowadzą działalność
gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r.
o swobodzie działalności gospodarczej; - zapewnią aby czynności objęte
zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się
posiadaniem odpowiednich uprawnień budowlanych. b) Art. 22 ust.1 pkt. 2: -
wykonali należycie w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 2 zamówienia z
zakresu wykonania ogrodzenia panelowego w zakresie podobnym do opisanego w
zamówieniu, na wartość nie mniejszą niż 100 000 zł,- każde, dla każdego w
charakterze głównego wykonawcy, a jeśli okres prowadzenia działalności jest
krótszy- w tym okresie, c) Art. 22 ust. 1 pkt. 3: - są ubezpieczeni od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gosp. na kwotę
min. 30 tys. zł; d) Art. 22.ust. 1 pkt. 4 - nie podlegają wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24 u. p. z.
p.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Art. 22 ust. 1 pkt. 1 wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp.,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
dział. gosp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert; b) Art. 22 .ust.1 pkt. 2 wymagane dokumenty: - wykaz
zrealizowanych zadań w ciągu ostatnich 5 lat z zakresu wykonania ogrodzenia
panelowego z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami
potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokół
odbioru, referencje), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w
tym okresie, (załącznik nr 6) c) Art. 22 ust.1 pkt. 3: wymagane dokumenty: -
polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony na kwotę min. 30 tys. zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gosp. Dopuszcza się załączenie promesy polisy lub
promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca zostanie
ubezpieczony od odpow. cyw. w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że wybrany Wykonawca najpóźniej w
dniu podpisania umowy ma obowiązek przedstawienia stosownego dokumentu; d)
Art. 22 ust.1 pkt. 4: wymagane dokumenty: -aktualne zaświadczenia właściwego
naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające
odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek
na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego- wystawioną nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie, że
Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie został wykluczony
na podstawie art. 24 u. p. z . p. e) W przypadku gdy wykonawca przewiduje
zatrudnienie podwykonawców, załącza wykaz osób i podmiotów (podwykonawców),
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 7). Wartość prac zleconych
podwykonawcom nie może przekraczać 30 % ogólnej wartości robót. f)Wykonawca
załącza porozumienie wykonawców ustanawiające pełnomocnika do ich
reprezentowania w przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie. g)
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej składa odpowiednie dokumenty zgodnie z § 2
rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów
dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
4. Ponad dokumenty wymienione w punkcie 3 a-g, aby oferta nie była odrzucona
wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - wypełniony i podpisany formularz
ofertowy wg załączonego wzoru , - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki
określone w art. 22 ust. 1 i nie został wykluczony na podstawie artykułu 24
ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29.01.2004 z późniejszymi zmianami -
oświadczenie o zagospodarowaniu materiałów rozbiórkowych zgodnie z
obowiązującymi przepisami o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i
przepisów o odpadach. 5. Dokumenty i informacje mogą być przedstawione w
formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotów występujących
wspólnie. 6. Oferenci z innych państw członkowskich mogą składać dokumenty
równoważne odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego, tj.
odpowiedniki zaświadczeń z ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu
Skarbowego, Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. W przypadku kiedy kilka
podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć komplet wymaganych
dokumentów, wystawionych indywidualnie na każdy z podmiotów oraz dokumenty,
które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich
podmiotów (pełnomocnictwo). 8. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w
wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków
udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie
zgodnie z art. 26 ust. 3 - Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolajki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki. pok. 114.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób
umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym
lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 26.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul.
Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki pok. 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie
dotyczy