Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołajki, ul. Kolejowa 7, 11-730
Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4219050, fax 087 4219099.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolajki.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot.
dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci
kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Woźnice, gmina
Mikołajki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia : a) Przygotowanie terenu pod budowę: 1. Roboty
rozbiórkowe 2. Roboty ziemne 3. Roboty odwodnieniowe b) Roboty budowlane w
zakresie wnoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w
zakresie inżynierii lądowej i wodnej: 1. Roboty betonowe 2. Roboty montażowe c)
Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8,
45.20.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium może być wniesione w
następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych; gwarancjach
bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109 poz. 1158
z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek
bankowy wskazany przez zamawiającego. 1. Warunkiem udziału w przetargu jest
wniesienie wadium do dnia 30 października 2007 r. do godz.12.00 w wysokości
1500,- zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł) przelewem na rachunek bankowy
Urzędu Miasta i Gminy w Mikołajkach: BS Mikołajki Nr 49 9350 0001 0000 0329
2076 0006 z dopiskiem: Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej
grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Woźnice, gmina Mikołajki Datą wniesienia
wadium jest data uznania wskazanego rachunku bankowego. 2. Wadium wnoszone w
poręczeniach bankowych; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4
lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.), - należy złożyć w
kasie UMiG Mikołajki do dnia 30 października 2007 r. do godz.12 00 3. Wadium
zostanie zwrócone Wykonawcom niezwłocznie, jeżeli: - upłynął termin związania
z ofertą, - Zamawiający unieważnił przetarg, - zawarto umowę i wniesiono
zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 4. Zamawiający zwróci wadium
niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed terminem
składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta
została odrzucona. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium
na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: - odmówi podpisania umowy na
warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: art.
22 ust. 1 pkt. 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; art.22 ust.1
pkt.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; art. 22 ust. 1 pkt. 3
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia; art. 22 ust. 1 pkt. 4 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Art.22.ust.1 pkt. 1 - prowadzą działalność gospodarczą
na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie
działalności gospodarczej; - zapewnią aby czynności objęte zamówieniem były
wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem
uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: sieci i
instalacji kanalizacyjnych ; Art. 22 ust.1 pkt. 2: - wykonali należycie w
ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim
rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na wartość nie
mniejszą niż 1 000 000,- każde w charakterze głównego wykonawcy, a jeśli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, Art. 22 ust. 1 pkt. 3: -
posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność
kredytową w wys. min. 400 tys. zł; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gosp. na kwotę min. 400 tys. zł;
Art. 22.ust. 1 pkt. 4 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia (szczegółowo opisany w art. 24 u. p. z. p.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1 wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp.,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
dział. gosp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert; - wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji
zamówienia wraz z odpisem uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach
oraz aktualne zaświadczenia Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; Art. 22
.ust.1 pkt. 2 wymagane dokumenty: - wykaz zrealizowanych zadań w ciągu
ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do postępowania przetargowego z
określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że
roboty te zostały wykonane należycie (np. protokół odbioru, referencje), a
jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, Art. 22
ust.1 pkt. 3: wymagane dokumenty: - informacja banku, w którym Wykonawca
posiada podstawowy rachunek bank. potwierdzająca wys. posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert na kwotę min. 400 tys. zł; -
polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony na kwotę min. 400 tys. zł od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności gosp. Dopuszcza się załączenie promesy
polisy lub promesy innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że
Wykonawca zostanie ubezpieczony od odpow. cyw. w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej na wymagane w SIWZ kwoty, z zastrzeżeniem, że
wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy ma obowiązek
przedstawienia stosownego dokumentu; Art. 22 ust.1 pkt. 4: wymagane dokumenty:
- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert; - dokument potwierdzający
wniesienie wadium; - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w
art. 22 ust. 1 i nie został wykluczony na podstawie art. 24 u. p. z . p. 1.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio. 2. Oferenci z
innych państw członkowskich mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające
polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, tj. odpowiedniki zaświadczeń
z ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego, Okręgowej Izby
Inżynierów Budownictwa. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym
terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w
postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie zgodnie z
art. 26 ust. 3 - Pzp. 4. Dokumenty i informacje mogą być przedstawione w
formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotów występujących
wspólnie. 5. W przypadku kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do
oferty należy załączyć komplet wymaganych dokumentów, wystawionych
indywidualnie na każdy z podmiotów oraz dokumenty, które muszą być podpisane
przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich podmiotów
(pełnomocnictwo)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolajki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy 11-730 Mikołajki ul. Kolejowa 7.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób
umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym
lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 30.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 11-730
Mikołajki ul. Kolejowa 7 pok.102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie
dotyczy