Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołajki, ul. Kolejowa 7, 11-730
Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4219050, fax 087 4219099.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolajki.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot.
dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont parkingu w
Mikołajkach przy ul. Papieża Jana Pawła II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje
odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
LP. WYSZCZEGÓLNIENIE ELEMENTÓW ROZLICZENIOWYCH JEDNOSTKA NAZWA ILOŚĆ I Roboty
pomiarowe i przygotowawcze Pomiary geodezyjne ha 0,08 Rozebranie krawężników na
ławie betonowej m 28,65 Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych z
wypełnieniem spoin piskiem, gr 15 cm m2 70,50 Transport zewnętrznych materiałów
sztukowych (płyt betonowych) o masie 1000-2000 kg na odległość do 0,5 km z
załadunkiem mechanicznym (transport samochodem o ładowności 5-10 t) t 10,60 II
ROBOTY ZIEMNE Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni wykonane mechanicznie przy użyciu walca wibracyjnego w gruncie kat.
II-IV m2 786,11 Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m w gruncie kat.
III z uwzględnieniem pozyskanego materiału m3 18,07 III PODBUDOWA Warstwa
wyrównawcza z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie - gr. warstwy w
zależności od warunków terenowych m3 22,26 IV KRAWĘŻNIKI I OBRZEŻA Krawężniki
betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce
cementowo - piaskowej m 72,16 Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22 cm
z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo piaskowej m 6,16 Krawężniki
betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce
cementowo - piaskowej - pozyskane z rozbiórki m 26,68 Obrzeża betonowe o wym.
8x20 cm na podsypce piaskowej z wyp. spoin piaskiem m 41,52 V NAWIERZCHNIA
Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo -
piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m2 786,11 VI ROBOTY DODATKOWE Wykonanie
wykopu wraz z jego zasypaniem i zagęszczeniem m3 2,00 Założenie rury dwudzielnej
AROT Ø 110 mm m 7,00 VII ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Transport gruntu samochodem
samowyładowawczym o ładowności 5-10 t wraz z plantowaniem gruntu (warstwa
grubości 10 cm) oraz obsianiem trawą m2 177,21
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.12-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium może być wniesione w
następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych; gwarancjach
bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9.11.2000r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109 poz. 1158
z późn. zm.) 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium do dnia
21 listopada 2007 r. do godz.11 00 w wysokości 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc
zł) przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy w Mikołajkach: BS
Mikołajki Nr 49 9350 0001 0000 0329 2076 0006 z dopiskiem: na Remont parkingu
w Mikołajkach przy ul. Papieża Jana Pawła II Datą wniesienia wadium jest data
uznania wskazanego rachunku bankowego. 2. Wadium wnoszone w poręczeniach
bankowych; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z
dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości(Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.), - należy złożyć w
kasie UMiG Mikołajki do dnia 21 listopada 2007 r. do godz.1100 3. Wadium
zostanie zwrócone Wykonawcom niezwłocznie, jeżeli: - upłynął termin związania
z ofertą, - Zamawiający unieważnił przetarg, - zawarto umowę i wniesiono
zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 4. Zamawiający zwróci wadium
niezwłocznie na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed terminem
składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta
została odrzucona. 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium
na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: - odmówi podpisania umowy na
warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy,.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do
wykonywania działalności lub czynności w przedmiocie zamówienia, spełniać
warunki określone w art. 22 oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi
posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny,
a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi znajdować
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełnienia wyżej określonych warunków udziału w postępowaniu
o zamówienie publiczne należy dołączyć: - kopię aktualnego odpisu z właściwego
rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawionego nie wcześniej jak 6 m-cy przed upływem terminu
składania ofert. - aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 i 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż
6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenia
właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed
upływem terminu składania ofert. - załączyć wykaz osób i podmiotów
(podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wartość prac zleconych
podwykonawcom nie może przekraczać 30 % ogólnej wartości robót. -
oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie
został wykluczony na podstawie artykułu 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z
dn. 29.01.2004 - kalkulację ceny oferty- kosztorys ofertowy sporządzony na
podstawie załączonego przedmiaru robót . - oświadczenie o zagospodarowaniu
materiałów rozbiórkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami o utrzymaniu
czystości i porządku w gminach i przepisów o odpadach. Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio. Oferenci z innych państw
członkowskich mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające polskim
dokumentom wymaganym przez Zamawiającego, tj. odpowiedniki zaświadczeń z
ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu Skarbowego. Zamawiający wezwie
wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia
tych dokumentów w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 3 - Pzp.
Dokumenty i informacje mogą być przedstawione w formie oryginałów lub
kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę
uprawnioną do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie. W przypadku
kiedy kilka podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć
komplet wymaganych dokumentów, wystawionych indywidualnie na każdy z podmiotów
oraz dokumenty, które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania wszystkich podmiotów (pełnomocnictwo).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolajki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta i Gminy 11-730 Mikołajki ul. Kolejowa 7 pok.112.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób
umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym
lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 21.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy 11-730
Mikołajki ul. Kolejowa 7 pok.102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie
dotyczy