Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołajki , ul. Kolejowa 7, 11-730
Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4219050, fax. 087 4219099.
- Adres strony internetowej zamawiającego:
www.bip.mikolajki.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OLEJU
OPAŁOWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego do kotłowni lokalnych:
Szkoły Podstawowej w Olszewie, Szkoły Podstawowej w Woźnicach, Szkoły
Podstawowej i Gimnazjum w Mikołajkach i Baranowie . Olej opałowy mineralny lekki
w ilości: 70.000 litrów o parametrach: Wartość opałowa nie niższa niż - 42600
kJ/kg Zawartość siarki nie więcej niż - 0,2 %/m/m. Gęstość w temp. 15oC nie
wyższa niż - 0,860 g/ml Temperatura zapłonu, nie niższa niż - 56oC Pozostałość
po spaleniu ni większa niż - 0,01%/m/m. Lepkość kinematyczna w temp. 20oC nie
większa niż - 6,00 mm2/s Temperatura płynięcia nie wyższa niż - -20oC oraz olej
opałowy mineralny średni do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Mikołajkach w
ilości 100.000 litrów o parametrach: Wartość opałowa nie niższa niż - 42500
kJ/kg Zawartość siarki nie więcej niż - 0,5%/m/m Gęstość w temp. 15oC nie wyższa
niż - 0,950 g/ml Lepkość kinematyczna w temp. 50oC nie wyższa niż - 16,1 mm2/s
Temperatura krzepnięcia ( ujemna) nie mniej niż - -18oC Temperatura zapłonu nie
wyższa niż -196 Pozostałość po spaleniu ni większa niż - 0,006%/m/m Ilość i
zakres zamówienia może ulec zmianie w zależności od zmian w zapotrzebowaniu
Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.37.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w
miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat
wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z
ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2
ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz musi spełniać warunki wymienione w
art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 tejże ustawy: a) art. 22 ust. 1 pkt. 1 posiadać
uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień; b) art.22 ust.1 pkt.2 posiadać
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) art. 22 ust. 1 pkt. 3 - znajdować
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) art. 22 ust. 1 pkt. 4 - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków
udziału w postępowaniu: a) Art.22.ust.1 pkt. 1 - prowadzą działalność
gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r.
o swobodzie działalności gospodarczej; d) Art. 22.ust. 1 pkt. 4 - nie
podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (szczegółowo
opisany w art. 24 u. p. z. p.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Art. 22 ust. 1 pkt. 1 wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp.,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
dział. gosp., wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert; - aktualna koncesja na obrót paliwami płynnymi b) Art. 22
ust.1 pkt. 4: wymagane dokumenty: -aktualne zaświadczenia właściwego
naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające
odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek
na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego- wystawioną nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie, że
Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie został wykluczony
na podstawie art. 24 u. p. z . p. c)Wykonawca załącza porozumienie wykonawców
ustanawiające pełnomocnika do ich reprezentowania w przypadku kiedy kilka
podmiotów składa ofertę wspólnie. d) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa odpowiednie
dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004
r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy. 4. Ponad dokumenty wymienione w punkcie 3 a-d, aby
oferta nie była odrzucona wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - wypełniony i
podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru , - oświadczenie, że
wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie został wykluczony
na podstawie artykułu 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29.01.2004 z
późniejszymi zmianami 5. Dokumenty i informacje mogą być przedstawione w
formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotów występujących
wspólnie. 6. Oferenci z innych państw członkowskich mogą składać dokumenty
równoważne odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego, tj.
odpowiedniki zaświadczeń z ZUS-u, Krajowego Rejestru Karnego, Urzędu
Skarbowego, Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 7. W przypadku kiedy kilka
podmiotów składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć komplet wymaganych
dokumentów, wystawionych indywidualnie na każdy z podmiotów oraz dokumenty,
które muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich
podmiotów (pełnomocnictwo). 8. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w
wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków
udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie
zgodnie z art. 26 ust. 3 - Pzp..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.mikolajki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, ul. Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki,
pok.114.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, ul.
Kolejowa 7, 11-730 Mikołajki pok. 102.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).