URZĄD MIASTA I GMINY W MIKOŁAJKACH OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
PRACOWNIK DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI
l. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- preferowana branża budowlana;
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, prawa budowlanego,
ochrony środowiska, zamówień publicznych;
- znajomość obsługi komputera;
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość języka angielskiego, niemieckiego;
- wyżej oceniane będą oferty osób posiadających doświadczenie związane z pracą w branży budowlanej
(posiadanie uprawnień budowlanych) i administracji; komunikatywność;
- obowiązkowość, komunikatywność;
3. Zarys zakresu zadań:
- prawne przygotowanie, prowadzenie, rozliczanie inwestycji realizowanych przez gminę;
- opracowywanie projektów planów finansowych i rzeczowych prac remontowych i modernizacyjnych;
- przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzji o lokalizacji inwestycji
celu publicznego;
- nadzór nad drogami gminnymi;
4. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- można także dostarczyć referencje;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie zaświadczeń potwierdzających posiadane uprawnienia budowlane;
Wymagane dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta i Gminy w pokoju nr 102 w terminie do dnia 24 lipca 2006 roku
Informacja o wynikach oceny formalnej złożonych ofert i terminie rozmowy kwalifikacyjnej, a następnie wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Mikołajki (www.bip.mikolajki.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy w Mikołajkach.
|